Je kan hier uitgebreid over de betaalmogelijkheden lezen.
Helaas is dat niet mogelijk, omdat elke bestelling individueel gerealiseerd wordt.
Je kan hier uitgebreid over de levertijd en bezorgkosten lezen.
Hier kan je precies lezen welke stappen je dan kan ondernemen.
Beschadigde pakketten
Indien je hebt opgemerkt dat de zending beschadigd is, open het pakket dan waar de koerier bij is. Volg het protocol voor beschadigde artikelen samen met de koerier als dat nodig is. Binnen 14 werkdagen stuurt de verkoper je bestelling nog een keer of je krijgt het betaalde bedrag retour, zonder extra kosten. Als je de beschadiging pas opmerkt nadat de koerier weg is, zal de klacht niet behandeld worden.
Reclamatie
Mocht het gebeuren dat je na ontvangst merkt dat er iets mis is met jouw bestelling, bijvoorbeeld:
Neem dan contact op met de verkoper door een e-mail te sturen naar contact@pixers.nl, en de verkoper zal een koerier sturen om het te retourneren pakket op te halen.
Binnen 14 werkdagen stuurt de verkoper je bestelling nog een keer of je krijgt het betaalde bedrag retour, zonder extra kosten.
LET OP
Verschillen in kleuren door een onjuiste kleurweergave van het computerscherm is geen technisch defect.
Vanzelfsprekend. Op de patroonpagina vind je de bijsnijmogelijkheden, evenals de mogelijkheid om effecten als sepia of zwart-wit toe te voegen. Als je meer ingewikkelde wijzigingen door wilt voeren, neem dan even contact op met ons voordat je de bestelling plaatst om de details te bespreken.
Alle aan ons doorgegeven persoonlijke gegevens worden zo beschermd dat ze niet beschikbaar zijn voor derden.
Als je vragen hebt over je bestelling en je hebt het antwoord op je vraag niet kunnen vinden of je wilt een consultant om advies vragen, klik dan hier.
Je zal van elk stadium van je bestelling per e-mail op de hoogte worden gebracht.
Hiervoor gebruiken we de volgende statussen:
De kleuren op je beeldscherm kunnen licht verschillen van de kleuren van je prints. Dit kan veroorzaakt worden door instellingen van het scherm.
Je kan altijd gebruikmaken van de professionele adviseurs die over veel ervaring beschikken. Neem hier contact met ze op.
Neem zo snel mogelijk contact op met de verkoper, door een e-mail te sturen naar contact@pixers.nl. We doen ons best om snel je bestelling compleet te maken of opnieuw te versturen.
Als blijkt dat de foto wordt vervormd, omdat er een ander formaat is gekozen, neemt de verkoper contact met je op om te overleggen of het formaat licht veranderd moet worden, of dat de foto zo wordt bijgesneden zodat de proporties in orde blijven. Deze aanpassing ontvang je per e-mail zodat je deze kan accorderen. De verkoper neemt zulke beslissingen nooit zonder te overleggen.
Natuurlijk, je hoeft je alleen in te schrijven voor de nieuwsbrief van Pixers.
In het geval van retourzendingen, stuur dan uw vragen naar contact@pixers.uk en stuur geen bestellingen naar het kantooradres. Het is slechts een correspondentieadres. Alle bestellingen die naar dit adres worden verzonden, worden helaas naar u teruggestuurd.