VEELGESTELDE VRAGEN

  1. Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?
  2. Welke betaalmogelijkheden zijn er bij pixers.be?
  3. Is het mogelijk om bij de levering te betalen?
  4. Wat is de levertijd en hoeveel bedragen de bezorgkosten?
  5. Wat moet ik doen als ik een beschadigd pakketje binnen krijg?
  6. Kan ik mijn bestelling annuleren als het niet aan mijn verwachtingen voldoet?
  7. Kan ik een individueel aangepaste bestelling plaatsen, van een ander formaat dan dat wat door Pixers wordt aangeboden?
  8. Is het mogelijk om mijn foto bij te snijden, van kleur te veranderen of bij te werken?
  9. Worden mijn persoonlijke gegevens beschermd?
  10. Wat kan ik doen als ik meer vragen heb over mijn bestelling?
  11. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
  12. Zijn de kleuren op de prints hetzelfde als de kleuren op mijn beeldscherm?
  13. Wat kan ik doen als ik geen passend aanbod heb kunnen vinden?
  14. De levering komt (deels) niet overeen met mijn bestelling. Wat moet ik doen?
  15. Wordt mijn foto niet vervormd als ik een willekeurig formaat kies?
  16. Kan ik korting krijgen?

1. Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?

  • Kies een motief dat jou interesseert uit het hoofdmenu of vul “trefwoorden” in het zoekvenster in om jouw droommotief te vinden voor fotobehang, een schilderij, een poster of een sticker.
  • Klik op de gekozen foto en er zal een nieuw venster verschijnen met het motief.
  • Kies het formaat en het effect dat je terug wilt zien in je print.
  • Klik op “koop nu” en vul het bestelformulier in.

2. Welke betaalmogelijkheden zijn er bij pixers.be?

Je kan hier uitgebreid over de betaalmogelijkheden lezen.

3. Is het mogelijk om bij de levering te betalen?

Helaas is dat niet mogelijk, omdat elke bestelling individueel gerealiseerd wordt.

4. Wat is de levertijd en hoeveel bedragen de bezorgkosten?

Je kan hier uitgebreid over de levertijd en bezorgkosten lezen.

5. Wat moet ik doen als ik een beschadigd pakketje binnen krijg?

Hier kan je precies lezen welke stappen je dan kan ondernemen.

6. Kan ik mijn bestelling annuleren als het niet aan mijn verwachtingen voldoet?

Natuurlijk kan dat. Hier kan je er uitgebreid over lezen.

7. Kan ik een individueel aangepaste bestelling plaatsen, van een ander formaat dan dat wat door Pixers wordt aangeboden?

Natuurlijk, je hoeft alleen contact op te nemen met de verkoper door een e-mail te sturen naar: contact@pixers.be. Onthoud dat de levertijd dan tot 14 werkdagen kan bedragen.

8. Is het mogelijk om mijn foto bij te snijden, van kleur te veranderen of bij te werken?

Natuurlijk, op de website met het motief vind je de optie “bijsnijden” en daar kan je ook de kleur van de foto bewerken. Als je meer aan wilt passen, beschrijf je je wensen precies in het opmerkingenveld. Wanneer de bestelling binnenkomt, neemt de verkoper contact met je op om alles te bespreken. De prijs wordt per bestelling bepaald.

9. Worden mijn persoonlijke gegevens beschermd?

Alle aan ons doorgegeven persoonlijke gegevens worden zo beschermd dat ze niet beschikbaar zijn voor derden.

10. Wat kan ik doen als ik meer vragen heb over mijn bestelling?

Als je vragen hebt over je bestelling en je hebt het antwoord op je vraag niet kunnen vinden of je wilt een consultant om advies vragen, klik dan hier.

11. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Je zal van elk stadium van je bestelling per e-mail op de hoogte worden gebracht.
Hiervoor gebruiken we de volgende statussen:

  • geplaatst - je order is op juiste wijze binnengekomen;
  • betaald - je aanbetaling is binnengekomen;
  • in behandeling - je bestelling is bij de verkoper binnengekomen en wordt verwerkt;
  • verzonden - je bestelling is meegegeven aan de bezorgdienst. Samen met de verzendbevestiging ontvang je een e-mail met het volgnummer van je pakket, zodat je het pakket kunt volgen tot je het hebt ontvangen.

12. Zijn de kleuren op de prints hetzelfde als de kleuren op mijn beeldscherm?

De kleuren op je beeldscherm kunnen licht verschillen van de kleuren van je prints. Dit kan veroorzaakt worden door instellingen van het scherm.

13. Wat kan ik doen als ik geen passend aanbod heb kunnen vinden?

Je kan altijd gebruikmaken van de professionele adviseurs die over veel ervaring beschikken. Neem hier contact met ze op.

14. De levering komt (deels) niet overeen met mijn bestelling. Wat moet ik doen?

Neem zo snel mogelijk contact op met de verkoper, door een e-mail te sturen naar contact@pixers.be. We doen ons best om snel je bestelling compleet te maken of opnieuw te versturen.

15. Wordt mijn foto niet vervormd als ik een willekeurig formaat kies?

Als blijkt dat de foto wordt vervormd, omdat er een ander formaat is gekozen, neemt de verkoper contact met je op om te overleggen of het formaat licht veranderd moet worden, of dat de foto zo wordt bijgesneden zodat de proporties in orde blijven. Deze aanpassing ontvang je per e-mail zodat je deze kan accorderen. De verkoper neemt zulke beslissingen nooit zonder te overleggen.

16. Kan ik korting krijgen?

Natuurlijk, je hoeft je alleen in te schrijven voor nieuwsbrief van Pixers.