🌸 -40% OP ALLES! 🌸 Alleen tot het einde van 18-03-2024
Fototapety, naklejki, obrazy i plakaty – PixersCookiebeleid

De website gebruikt eigen cookies en cookies van partners om de goede werking van alle winkelfuncties en voor analytische en marketingdoeleinden te garanderen. Cookies worden voornamelijk gebruikt om marketinginhoud af te stemmen op Jouw voorkeuren en behoeften. Voor het gebruik van analytische en marketingcookies is Jouw toestemming vereist, die kan worden bevestigd met "Alles accepteren". Als het nodig is om de toestemming voor het gebruik van cookies door ons en onze partners aan te passen, dan gelieve op "Cookies beheren" klikken. De verleende toestemming kan op elk moment worden ingetrokken door de geselecteerde instellingen te wijzigen. Het gebruik van cookies komt neer op de verwerking van Jouw persoonsgegevens, waar Pixplanet Sp. Z o.o. de beheerder van is. In sommige gevallen kunnen onze partners ook verwerkingsverantwoordelijken zijn. Alle informatie over het gebruik van cookies en de verwerking van Jouw persoonsgegevens door ons en onze partners en over Jouw rechten vind Je in ons Cookiebeleid

Reclamatie en retourneren


1. Beschadigde pakketten

Indien je hebt opgemerkt dat de zending beschadigd is, open het pakket dan waar de koerier bij is. Volg het protocol voor beschadigde artikelen samen met de koerier als dat nodig is. Binnen 14 werkdagen stuurt de verkoper je bestelling nog een keer of je krijgt het betaalde bedrag retour, zonder extra kosten. Als je de beschadiging pas opmerkt nadat de koerier weg is, zal de klacht niet behandeld worden.

2. DOOR-2-DOOR reclamatie

Mocht het gebeuren dat je na ontvangst merkt dat er iets mis is met jouw bestelling, bijvoorbeeld:

  • onjuiste grootte
  • verkeerd materiaal
  • onvolledige bestelling

Neem dan contact op met de verkoper door een e-mail te sturen naar contact@pixers.be, en de verkoper zal een koerier sturen om het te retourneren pakket op te halen.

Binnen 14 werkdagen stuurt de verkoper je bestelling nog een keer of je krijgt het betaalde bedrag retour, zonder extra kosten.

LET OP
Verschillen in kleuren door een onjuiste kleurweergave van het computerscherm is geen technisch defect.

3. Retourneren

Elke bestelling wordt individueel opgemaakt en we proberen ervoor te zorgen dat je aangenaam verrast zal zijn. Mocht je bestelling niet aan je verwachtingen voldoen, heb je altijd de mogelijkheid om je bestelling, om welke reden dan ook, binnen 365 dagen na levering te retourneren. De te retourneren bestelling wordt alleen geaccepteerd als hij compleet in de originele verpakking en onbeschadigd teruggestuurd wordt.

Er zijn drie mogelijke opties bij het retourneren van je bestelling:

  1. Je ontvangt een verbeterde versie van je bestelling, n.a.v. je tips.
  2. Je ontvangt een nieuwe bestelling voor dezelfde prijs.
  3. Je ontvangt een terugbetaling als een tegoedbon.

Als je een retour wilt aanmelden, neem dan contact met ons op door een e-mail te sturen naar contact@pixers.be met daarin het ordernummer van je bestelling.

Een retourmelding is niet mogelijk als het product is beschadigd door externe mechanische beschadigingen.