Indien je hebt opgemerkt dat de zending beschadigd is, open het pakket dan waar de koerier bij is. Volg het protocol voor beschadigde artikelen samen met de koerier als dat nodig is. Binnen 14 werkdagen stuurt de verkoper je bestelling nog een keer of je krijgt het betaalde bedrag retour, zonder extra kosten. Als je de beschadiging pas opmerkt nadat de koerier weg is, zal de klacht niet behandeld worden.
Mocht het gebeuren dat je na ontvangst merkt dat er iets mis is met jouw bestelling, bijvoorbeeld:
Neem dan contact op met de verkoper door een e-mail te sturen naar contact@pixers.be, en de verkoper zal een koerier sturen om het te retourneren pakket op te halen.
Binnen 14 werkdagen stuurt de verkoper je bestelling nog een keer of je krijgt het betaalde bedrag retour, zonder extra kosten.
LET OP
Verschillen in kleuren door een onjuiste kleurweergave van het computerscherm is geen technisch defect.
Elke bestelling wordt individueel opgemaakt en we proberen ervoor te zorgen dat je aangenaam verrast zal zijn. Mocht je bestelling niet aan je verwachtingen voldoen, heb je altijd de mogelijkheid om je bestelling, om welke reden dan ook, binnen 365 dagen na levering te retourneren. De te retourneren bestelling wordt alleen geaccepteerd als hij compleet in de originele verpakking en onbeschadigd teruggestuurd wordt.
Er zijn drie mogelijke opties bij het retourneren van je bestelling:
Als je een retour wilt aanmelden, neem dan contact met ons op door een e-mail te sturen naar contact@pixers.be met daarin het ordernummer van je bestelling.
Een retourmelding is niet mogelijk als het product is beschadigd door externe mechanische beschadigingen.